Verzenden & retourneren
Bij Sokjewol doen we er alles aan om je bestelling snel en veilig bij je te bezorgen. Zo kun je zonder zorgen genieten van je nieuwe producten! Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn, geen probleem: je kunt je bestelling eenvoudig retourneren. Lees hieronder alles over ons verzend- en retourbeleid, zodat je zorgeloos kunt shoppen.
Verzenden
Ik doe mijn uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te leveren. Bestellingen die op maandag t/m vrijdag vóór 14:00 uur worden geplaatst, verzend ik dezelfde dag (mits de producten op voorraad zijn).
​
---
​
De vermelde prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
​
Nederland
â£
€6,95 voor pakketpost (gratis vanaf €75)
€4,25 voor brievenbuspost
​
België
â£
€9,95 voor pakketpost (gratis vanaf €100)
​
---
​
Je bestelling wordt bezorgd door de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen wordt een levering binnen Nederland de eerstvolgende werkdag afgeleverd. Voor België geldt een leveringstijd van 2 á 3 werkdagen.
Helaas kan ik geen invloed uitoefenen op het moment van bezorging.
​


Retourneren
Het kan gebeuren dat je bestelling niet helemaal is wat je had verwacht. Misschien is het product toch niet helemaal jouw ding, of is er een andere reden waarom je het liever niet wilt houden. Wat de reden ook is, geen zorgen! Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst terug te sturen, zonder dat je daar een reden voor hoeft op te geven.
​
Na annulering heb je nog eens 14 dagen de tijd om het pakket terug te sturen. Zodra we je retour ontvangen, storten we het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen terug. Alleen de kosten voor het retour sturen van het pakket naar SokjeWol zijn voor eigen rekening. Voor de exacte tarieven kun je de website van je vervoerder checken.
​
Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, willen we het product graag in de originele staat en verpakking ontvangen – of in ieder geval zoveel mogelijk in die staat. Alles wat erbij hoort, moet ook mee terug, zodat we het goed kunnen verwerken. Stuur ons een mailtje op kylie@sokjewol.nl als je een retour wilt aanmelden. Zodra we je retour hebben ontvangen en alles in goede staat is, storten we het geld zo snel mogelijk terug.
​
Let op: als het product of de verpakking meer schade heeft opgelopen dan nodig is om het uit te proberen, kunnen we een waardevermindering doorberekenen. Pak dus het product voorzichtig in als je het retour stuurt!
Digitale patronen kunnen tevens niet geretourneerd worden.